Mastermind PREMIUM dla Właścicieli Biur Rachunkowych

Rozwijaj firmę. Wesprzyj zespół. Pracuj spokojniej i skuteczniej.


MASTERMIND

Warsztaty dla świadomych

Codzienność właściciela większego biura rachunkowego to nieustanny balans między odpowiedzialnością a brakiem czasu.
👉 coraz większe zespoły i konieczność delegowania,
👉 kontrola jakości i ryzyka przy rosnącej skali,
👉 rozwój technologii, klientów i przepisów,
👉 rotacja, presja wynagrodzeń i ciągła bieżączka.

W pewnym momencie samodzielne zarządzanie wszystkim przestaje być możliwe.
Potrzebny jest proces, który pomaga oddać część kontroli, nie tracąc wpływu.

💡 Czym jest Mastermind PREMIUM

To cykl spotkań strategiczno-rozwojowych dla właścicieli i prezesów większych biur rachunkowych (obrót od 2 mln zł).
To nie klasyczne jednorazowwe szkolenie i nie networking – to regularny warsztat, na którym przedsiębiorcy na podobnym poziomie rozwoju biznesu pracują nad realnymi wyzwaniami zarządczymi.

Spotykamy się online co 2 tygodnie, w kameralnej grupie (max 10 osób).
Każde spotkanie ma sprawdzoną strukturę:

  • Runda aktualizacji – co zostało wdrożone od ostatniego spotkania i jakie przyniosło efekty,
  • „Gorące krzesło” – to czas każdego z uczestników, podczas którego cała grupa skupia się na konkretnym wyzwaniu z jego firmy,
  • Decyzje i wdrożenia – planowanie konkretnych działań do podjęcia przed kolejnym spotkaniem.

Moderator poza dzieleniem się swoim doświadczeniem i kompetencjami, czuwa nad dynamiką i strukturą, a grupa działa w oparciu o poufność, zaufanie i wzajemny szacunek.

Dlaczego to działa

Bo nikt tak dobrze nie zrozumie właściciela biura rachunkowego, jak inny właściciel biura  rachunkowego.
Mastermind to przestrzeń, w której możesz powiedzieć wprost o swoich wyzwaniach – i usłyszeć, jak ktoś inny już sobie z tym poradził albo jaki ma na to pomysł. Bez oceniania.
Dzięki temu nie tylko szybciej rozwiązujesz problemy, ale też odzyskujesz energię, spokój i pewność, że nie jesteś w tym sam.

Regularność spotkań powoduje, że to PROCES, który prowadzi Cię do zmiany a nie jest jednorazowym szkoleniem. 

Dwie godziny co dwa tygodnie nie zaburzają rytmu pracy, ale dają przestrzeń na refleksję, decyzje i konsekwentne wdrażanie zmian.

Co zyskasz

Po pierwszym miesiącu:
✅ świeże spojrzenie na firmę i własną rolę,
✅ konkretne decyzje, które odciążą Cię operacyjnie,
✅ wsparcie właścicieli innych biur rachunkowych o podobnej skali działania, którzy rozumieją Twoje wyzwania.

Po 6 miesiącach:
✅ realne oddelegowanie części obowiązków,
✅ uporządkowanie procesów i bardziej samodzielny zespół,
✅ większą rentowność i klarowny system wynagradzania,
✅ przestrzeń na rozwój, sukcesję lub przygotowanie do sprzedaży firmy,
✅ więcej spokoju i przewidywalności w zarządzaniu.

Jak pracujemy

📆 Czas trwania: 6 miesięcy
🕒 Spotkania: 12 spotkań online po 120 minut, co 2 tygodnie
📍 Terminy spotkań: wtorki 9:00 (co 2 tygodnie, max 10 osób)
💻 Miejsce: OnLine
🤝 Zasady: spotkania na żywo, bez nagrań – z dbałości o dyskrecję spotkań
🎯 Dodatkowo: zamknięta grupa online (kontakt i wsparcie między spotkaniami) + 1 sesja indywidualna 1:1 (60 min)


Najbardziej elastyczna forma płatności.

  • Harmonogram: 6 płatności co 30 dni od startu grupy
  • Faktura: wystawiana co miesiąc (na dane firmy)
  • W cenie: 12×120 min pracy grupowej, zamknięta grupa online, 1×60 min sesja 1:1
  • Dla tej płatności wybierz "płatność zaliczkową" na formularzu do płatności

Widzimy się we wtorki o godz. 9:00

 

Najlepsza cena i święty spokój z formalnościami.

  • Jedna płatność przy zapisie (oszczędzasz 2 000 zł na hasło BR2000)
  • Faktura: jednorazowa 
  • W cenie: 12×120 min pracy grupowej, zamknięta grupa online, 1×60 min sesja 1:1
  • Dla tej płatności, wpisz na naszym formularzu kod rabatowy BR2000.

Widzimy się we wtorki o godz. 9:00


Dla kogo

✅ dla właścicieli i prezesów biur rachunkowych,
✅ dla tych, którzy chcą poukładać operacje i zbudować stabilny i rentowny biznes,
✅ dla osób, które czują, że „coś musi się zmienić” – i są gotowe zrobić pierwszy krok.

Nie musisz wiedzieć wszystkiego.
Wystarczy otwartość, gotowość do działania i chęć wniesienia swojego doświadczenia do grupy.

Przykładowe obszary pracy

Struktura organizacyjna i role • Systemy delegowania i odpowiedzialności • Modele wynagradzania i motywacji • Rentowność i controlling zarządczy • Rozwój liderów i średniego szczebla • Sukcesja i przygotowanie do sprzedaży • Budowanie wartości usługi • Standard obsługi klienta • Negocjacje i kontrakty • Komunikacja z zespołem i między działami • Work-Life-Ballance • Rezyliencja

Kto prowadzi

Gosia twarz okrMałgorzata Bazan – przedsiębiorczyni, mentorka i trenerka liderów, certyfikowana członkini Maxwell Leadership Team i certyfikowana trenerka DISK Persolog. Trenerka komunikacji interpersonalnej i asertywnosci.
Przez 20 lat współprowadziła rodzinne biuro rachunkowe, które w tym czasie rozrosło się od 0 do ponad 65 osób w dwóch oddziałach. Dziś wspiera właścicieli biur w rozwoju, standaryzacji, budowie struktur i przygotowaniu firm do sukcesji lub sprzedaży. 

💬 Najczęstsze pytania (FAQ)

Czy mogę dołączyć w trakcie cyklu?
Nie – grupa jest zamknięta na 6 miesięcy. Dzięki temu budujemy zaufanie i tempo pracy.
Napisz, jeśli chcesz dołączyć do kolejnej edycji.

Czy to coaching, mentoring czy szkolenie?
To praca grupowa w modelu burzy mózgów, czyli mastermind – z elementami mentoringu branżowego i wymianie doświadczeń. 

Co jeśli nie będę na jednym spotkaniu?
Największa wartość dzieje się na żywo – dlatego nie udostępniamy nagrań. Jeśli Cię nie ma, dane spotkanie po prostu Cię omija. To również kwestia dyskrecji spotkania. Zdarza się, że grupa decyduje się na nagrania - ale jest to indywidualna decyzja grupy. 

Czy mogę zmienić godzinę w trakcie cyklu?
Nie, nie ma możliwości zmiany grupy w czasie 6 miesięcznego cyklu warsztatów.  

Jak działają płatności?
💳 Miesięcznie – 6 rat co 30 dni od startu cyklu, faktura VAT co miesiąc.
💰 Z góry – jedna płatność przy zapisie (oszczędzasz 2 000 zł na hasło BR2000), faktura jednorazowa

✅ Zapisz się teraz

👉 Rezerwuję miejsce w 6-miesięcznym Mastermindzie PREMIUM

Liczba miejsc ograniczona – maksymalnie 10 osób w grupie.

Przykładowe pytania z poprzednich edycji:

  • Idę na negocjacje z kluczowym klientem w temacie podwyżki ceny usługi. Jakich argumentów według Was powinnam użyć? Na co zwrócić uwagę, przygotowując się do spotkania?
  • Dostałam zapytanie ofertowe od grupy kapitałowej (60 spółek) na obsługę księgową i raportowanie zarzadcze. Jak wycenilibyście tą usługę? O co powinnam dopytać, żeby nie wtopić z ceną?
  • Zatrudniam nowego menagera. Jakie zadania dać mu na pierwsze 3 miesiące? Jak go wdrożyć, żeby było maksymalnie skutecznie, ale też żeby nie trwało pół roku?
  • Czy bierzecie opłatę wdrożeniową od klientów i jeżeli tak, to w jakiej wysokości?
  • Jakiego CRM'u używacie do obsługi biura i klientów? 
  • Jak wygląda u Was współpraca z kancelarią prawną?  
  • Jak pozyskujecie klientów?
  • Co u Was jest usługą dodatkową a co podstawową? Co macie w cenie w standardzie, a jak wyceniacie to co wykracza poza standard?
  • Jakie premie dajecie Waszym pracownikom i co jest wskaźnikiem do ich uzyskania? Jak się sprawdza wasz sysytem premiowy?
  • Jak u was z zastępowalnością wśród specjalistów? U mnie klienci trochę za mocno odczuwają, jak któraś się rozchoruje lub zajdzie w ciążę i chcę to jakoś zmienić. 
  • Będziecie pobierać za klientów dokumenty z KSEF?
  • Co się u Was sprawdza w obszarze windykacji? 
  • Korzystacie z usługi rekruterów? Macie jakiegoś do polecenia, bo właśnie poszukuję samodzielnej księgowej.